Ce anume este WinMentor?

Si acum anume poate ajuta suita de programe ERP WinMentor business-ul tau.

WinMENTOR este un sistem integrat de contabilitate si gestiune destinat cu precadere, utilizarii de catre firmele cu profil in comertul en-gros, comertul en-detail, productie industriala, productie agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica si prestari servicii 

Ce altceva trebuie sa mai stii

Pachetul de programe WinMENTOR este conceput pentru a putea fi utilizat si de catre incepatori sau persoanele neinitiate in contabilitate, oferind in acelasi o mare varietate de module si o flexibiliate ridicata in configurare, toate acestea fiind gandite ca sa acopere o cat mai mare divesitate de probleme care tin de aspecte legislative, cerinte specifice ale activitatii, procese de lucru, flux intern de documente, etc.

WinMENTOR poate tine evidenta pentru un numar nelimitat de firme, fiecare firma putand fi configurata in parte in modulul de realizare a inregistrarilor contabile, astfel incat, acestea, sa fie conforme cu activitatea sa specifica.

In cazul in care activitatea se desfasoara in mai multe puncte de lucru, nu este necesara o conexiune fizica intre calculatoarele utilizatorului, deoarece sistemul permite introducerea datelor in fiecare computer facand apoi transferul pe un calculator central (aflat, de obicei, la sediul firmei).

Datele transferate sunt cuplate logic, iar dupa cuplare au aceleasi proprietati ca si cele introduse pe calculatorul de

  • Evidenta contabila
  • Stocuri
  • Furnizori si clienti
  • Incasari si plati

Permite generarea in timp real atat a situatiilor financiar-contabile cat si a informatiilor necesare managementului in procesul decizional;

Aplicatia este adaptabila specificului activitatii, aceasta avand peste 700 de constante (configurari) de functionare;

contabilitatea reflecta fidel si in timp real informatiile din toate modulele aplicatiei: Gestiune, Trezorerie, Salarii, Productie, Mijloace Fixe, Case de marcat (bonuri fiscale), etc.;

permite inregistrarea evidentei financiar-contabile pentru un numar nelimitat de firme;

rapoarte configurabile asemanatoare cu Microsoft Excel, care pot fi personalizate, dupa o scurta perioada de instruire, orice utilizatorputand sa-si creeze propriile rapoarte;

existenta unui numar de peste 200 de rapoarte configurabile, realizate pentru a va fundamenta deciziile activitatii curente si viitoare;

permite inregistrarea operatiilor executate de catre utilizatori si limitarea dreptului de acces al acestora la facilitatile aplicatiei care le intra in sfera de activitate. Aceasta caracteristica este importanta, deoarece contribuie atat la securizarea informatiilor, cat si la reducerea semnificativa a erorilor de operare. Securitatea se aplica si la nivel de operatiune: acces, detalii, adaugare, modificare, stergere;

Doresti mai multe detalii?

Propune o intalnire pentru a intelege mai bine avantajele solutiilor noastre